fellan, fru, aragon, culumbus.

ja, hon ska komma snart. kul va? öhöh, hon byter jämt namn.
så vet inte riktigt vad jag ska kalla hon.
ts, hon ska iaf sova här inatt. najjs (yyy             im happy!

mitt namn är iaf gnuggis1, jag byter inte namn jämt som hon iaf.
jag står vid det jag sagt från början.
jag, alltså gnuggis1 oc gnuggis2 håller alltid ihop. oh, ja. vi är gruppkamrater.
gnuggisgruppen duvet.
och vill ni veta vem gnuggis2 är? jo för det är jessica.
haha, vem annars liksom, heheh.
gnuggisarna är bäst. right?
fellan, fru, aragon, culumbus. hon är inte bäst. för hon är icke en gnuggis.
fast hon är lite bäst, bara lite.
eftersom hon är med mig. och man blir ju som man umgås liksom.
tur att hon umgås med mig då.
så hon får nå vett i skallen iaf, annars skulle hon va körd.

hahah, sorry för flummsnack.
ni fatta säkert inte ett skit, men skitsamma. fellan kommer iaf snart.
kuuuuligt då ;)
ppuss

nikita bjuuuuder.


för hon är en riktig söööting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0