godmorgon.

hejsan sötnosar.
jessica kom lite tidigare än tänkt igår.
df uppdaterade jag inge mer sen..
dagen igår var skitkul! vi gjorde typ asmke. fett kul var det iaf!
måste göras om nästa år.
och vi garvade typ hela tiden. fyfan alltså xd, HAHA.

tog nte så mke bilder,
men här kommer iaf några.



bjuder stort







sakerna jag fick av jessica.



sakerna jessica fick av mig.




hahaha, aw.

iaf, sa ju att uppadateringen blir sämst nu runt jul.
och det är jag nog inte ensam om.
men kommer börja uppdatera precis som förut sen efter jul.
alltså inte bara efter jullafton men..
när sälva allt är slut.
eller typ efter jag vart och shoppat med jessica.
det blir nog ngn dag den här veckan eller nästa vecka.
vet inte riktigt.
men göttans skare bli.



Kommentarer
Postat av: feliciawecklauf

haha, vad söt du va på sista bilden:) <3<3

2009-12-23 @ 13:29:12
URL: http://feliciawecklauff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0