godmorgon♥

vaknade typ klockan tolv.
för en trekvart sen typ, klockan ett slutar pappa.
då kör han mig till mamma.
sen senare, vid typ tre / halv fyra, så ska jag vara med linda.
fun (y ,
och linda om du ser det här..
vi ska bara vara hemma hos dig, :)

kan visa dagens outfit och dagens facelook och sånt när jag kommer till mamma.
för här har jag ju ingen kamera,
och plus att har ingen plattång eller nå här.
btw, brukar inte platta håret så ofta nu för tiden som ni kanske märkt?
men jag duschar, sen har jag mina självlockar.
som börjar minskas..
blir mindre och mindre lockar typ hela tiden.
*stolt*
vill inte ha spikrakt, fast det kommer jag nog aldrig få så.. :D
skitsamma.
men när jag inte duschar så måste jag platta håret.
för annars ser mitt hår cp ut.
gud vad mycket text det blir nudå.. hihi,  (: det gillar vi..
tur är att jag i stort sett duschar varje dag då.

aja, ingen bild i detta inlägg. men det får duga.
skriver när jag kommer till mamma, vid kanske två tre eller ngt. pusshejs

Kommentarer
Postat av: linda

man jaja vi är väl hemma vid mej!! som vanligt!:)

2009-12-30 @ 13:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0