grattis evelina.

idag fyller evelina år, df heter rubriken ''grattis evelina''.
ska dit typ halv fyra.
om en timme.. men nu ska jag berätta en sak,
en sak som hände på vägen hem. när jag gick från skolan, haha >D

uggs är dom halaste skorna som finns, man halkar i stort sett hela tiden!
på vägen hem halka jag fem ggr.
och typ var på väg och halka ungefär 20 ggr. omg o:
aja, iaf..
när jag gick på en rak vanlig väg, så halka jag.
ni kan ju tänka er neförsbackar, HAHAH.
och typ precis när man är hemma är det världens brantaste och längsta backe.

haha, ni kan ju tänka er hur det gick till.
aja, jag började iaf gå. sen kände jag hur skorna bara börja glida ner för backen.
och jag ba; STANNA, SNÄLLA STANNA (skrek)
men dom fortsatte, som så rasa jag rakt fram och gjorde en kullebytta.
sen fick jag åka på arslet resten av vägen.
gud vad tur att ingen såg, (hoppas jag). hade skämts ihjäl. HHAHAH.
nu ska jag kolla på riverside.
skriver efter det.
puss

Kommentarer
Postat av: felicia

HAHA SITTER OCH ASFLABBAR.

"STANNA,SNÄLLA STANNA!"

2009-12-15 @ 16:30:39
URL: http://feliciaalinelinneanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0