hej.

idag har det var sämst uppdatering.

men bryr mig inte eller varken tänker säga förlåt, asså palla?

bloggen är mitt liv.

not,men den styr typ över en.

tänkte dra hem typ ett ''imorse'' för att jag skulle blogga.

men sket i det,

ska man inte kunna göra ngnting utan att bli upprörd av den här jävla bloggen eller?

pallar inte sånt mer.

så när jag inte vill blogga så ska jag inte göra det.

och te.x idag, som kommer vara världens sämsta uppdate.

kommer kanske bara bli tre inlägg idag.

ska typ ner och klä granen med bror och pappa snart, mys.

fast inte att jag har världens mensverk.

mår verkligen inge bra. är på väg att bli sjuk nu när det snart är jul och allt.

huh .___., typiskt va?

alla sjukdommar går ju nu när det är jul.

aja, dagen igår och idag har iaf vart skitkul med emma, therese, jojo och anna.

vi spelade värsta roliga spelet också.

aja, orkar inte skriva en massa.

skriver lite senare, och det här får bli ett inlägg utan bild.

skojsigt va?

aja, pusshej :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0