hejdu.

har damp, är så jävla arg. allt är förstört nu.
flisan kan inte åka och handla julklappar med mig, fyfan alltså.
så nu får jag handla julklappar imorn när jag ska med mamma till örebro efter skolan.
skulle ju egentligen bara handla julklänning då.
men blev ändrat.
fan också.
vi har planerat hur mke som helst.
och vi åker typ varje år.
aja, nu ska jag sitta litte vid datorn, sen välja kläder tills imorn.
om jag har några,
har inga kläder. har haft samma kläder i två dagar nu.
jävla äckelunge jag är.
jag kan gå och dö, jafan. det ska jag, hihi.
aja. sen ska jag sova.
så vi hörs imorn, eller inte förns imorn kväll.
för jag ska ju till örebro direkt efter skolan. aja, pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0