hemma.

ja nu är jag hemma.
skulle ju bara köpa julkläder och julklappar. men vart lite mer.
ett linne,
två par lösögonfransar och en brunkräm.

btw, har gått ner i vikt.
så kan inte handla på vuxenavdelningarna längre.
så fick köpa en jeansskjorta. och typ ett par såna här genomskillniga svarta strumpbyxor.
på barnavdelningen på kappahl.
är så jävla arg.
kommer inte tycka om att shoppa nå mer.
seriöst, om man bara kan handla på barnavdelningar. ÅÅÅH. jag dör!
eller inte dör, men dampar sönder! FI*TA











julklapparna kan jag såklart inte visa då. för alla jag köpt till läser typ min blogg (:
men vart inte klar med julklapparna idag.
några kvar.. så på måndag åker jag till ludvika.

Kommentarer
Postat av: felicia

foundatiounen, 021?

jag har 041 unge :o

hur blek äru ?

2009-12-18 @ 21:44:24
URL: http://feliciaalinelinneanyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du ha det där på jul? :)

2009-12-18 @ 23:28:05
Postat av: Anonym

asså jeans skjortan ;p

2009-12-18 @ 23:28:42
Postat av: linda

Fina kläder! x)

2009-12-18 @ 23:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0