hur min jul brukar/kommer se ut.

fick en kommentar om att den vill veta hur min jul brukar eller kommer vara i år.

min farfar bodde i ett hus med tre våningar i storsten som du säkert inte vet vad det är men..

iaf, han älskade och flyga.

och en dag så krasha han och dog, :( .. då vart det som hela släkten stuga.

och där är jag varje år på dagarna.

vi äter julmiddag med hela släkten och sånt, kollar på kalle anka m.m :)

efter det så är det olika.

antingen åker vi hem och pappa klär ut sig till tomte, eller så åker vi till moster.

eller så kanske vi blir kvar i storsten.

i år blir det kanske att vara kvar i storsten hela dagen tror jag. hihi!

hur ser din jul ut? ..

''du som kommentera''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0