nu är jag hemma från jessica.

så.
hemma från jessica nu,  eller kom hem för ngn halvtimme sen typ.
har bestämt nu.
ska bli jättebra på att uppdatera,
och så ska jag försöka skriva om lite roligare saker.. som förut! :)
men idag har jag ju inte kunnat uppdatera,
har ju vart med gnuggis2.
AHAHAH, men aja. vi gjorde typ inte så mke. men det var kul (:
och vi glömde böckerna hemma.
ts, jag som lovade!
vi kollade typ på film, och var ute.
ska ner och kolla på klänning sen med mamma.
hittade en skitsnygg på gina.
vet inte vilken jag ska välja, det är så jävla svårt. hah! :D

och btw, felicia.
jag älskar dig, och hur det än kommer bli så kommer jag aldrig glömma dig.
du är föralltid min bästavän.
jag ställer alltid upp för dig och lyssnar, det vetdu.
du är den enda jag kan säga allt till!
menar verkligen allt.

 

how many times will you try?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0