nyårsafton.

idag är det nyårsafton.

allt man gått igenom det här året, det är något jag aldrig kommer glömma.

''första gången jag gjorde det'' hände mke det här året.

men det har vart min svåraste år någonsin av alla år jag vart med om.

tur har man sina underbara vänner.

specielt fellan och jessica. utan er är jag inget, seriöst.

älskar er.

och alla mina kusiner, syskon och familj.

alla har stöttat mig.

men nu är det snart nytt år, och ska försöka göra det till bästa året någonsin..

ska leva livet.

för det behöver jag verkligen nu.

2009 är ett år jag seriöst, aldrig kommer glömma.

värsta året ngnsin.

fast det har vart massa bra stunder också.

kommer sakna 2009, haha. ja faktiskt, har hänt så mycket saker.

aja.

jag får väl önska alla ett gott nytt år i förskott.

puss

2009 4-life, lovar er.

det här är det specielaste år jag vart med om. heuhehu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0