SLARVIG

haha, ja. det kan man verkligen säga att jag är. xd, omg.
köper fan nytt lås varannan vecka typ. och det är jämt tre nycklar till alla lås, tappar bort dom o:
på en gång nästan,
okej. lite överdrivet med varannan vecka.
men skit ofta byter jag lås iaf.
och den här gången köpte vi tre lås iaf, så jag har ett litet tag åtminstone.
HAHAH,
men sen sista lektionen idag.
så hittade jag nyckeln i min jackficka till mitt lås jag har.
alltså det jag trodde jag hade tappat bort nyckeln till. så jag köpte tre nya.
som tur är så har jag inte knippsat upp det låset än.
eheh, smartemilia ska jag nog heta på bloggen ist. eller vad tycker ni?, hahah.
på tal om det.
kom på ngt smart namn jag ska heta mina läsare, eh (;
veckis är lite för fult.
men nu måste jag plugga sönder, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0