tre vinnare.

det var tre stycken som gissade rätt av fem på tävlingen.
men efter som bara min älskade fru skrev sitt namn på sin blogg, så får hon vara vinnaren.

kallamigfeliciaa.blogg.se
tävlingen var enkel som fan, och bara mest för skojs skull.
det var ju såklart den andra som var min riktiga. dom andra var ju så fejk, haha. ser ni la :D

det här är min riktiga


blågrå?
aja, iaf svar på fellans kommentar som löd: HAHAHAHHA, ditt hår på andra bilden. JAG DÖR!
(inlägget''när jag var liten'')
svar: HAHAHHA, ditt arsel. jag har toffsar, det är inte knullruffs. lovar ;)

Kommentarer
Postat av: felicia

hihi, va duktig jag är.

hahaha.



men alltså mammas död ? ditt hår var det värsta jag sett,haha!

2009-12-05 @ 12:23:49
URL: http://kallamigfeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0