haha, hej.

det var ett tag sen.
skoja, men förlåt för att jag inte uppdaterat ett skit idag. eheh

efter skolan följde jag med jessica hem, vi var med peshro ett tag i kpg.
sen åkte vi tåg hem till jessica vid fem.
då kollade vi typ i skolkattalogen och garvade åt cpmänniksor, HAHAHA. taskigt.
sen åt vi mat och kolla på film.
hahaha, sjuk film!

sen skulle jag hem, &så visste inte mormor vart jessica bodde.
så hon skulle hämta mig vid tågstationen.
så då gina jag över tågrelsen. ehe, och jag hade mobilen i min tröjficka. (smart)
iaf, sen när jag kom fram,
så märke jag att jag hade tappat min mobil. fyfan vad panik jag fick, haha.
sen när dom kom så fick dom ringa på den.
då såg man hur dt lös typ borta på en tågrels. och där låg den, fan vad lättad jag var. (:

nu har jag nyss badat, vi hade mjölk i. man blev fan mjuk (y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0