hatar celia, hon kan gå och dö. (skulle inte bry mig)

hejsan, ihhihi.
snygg rubrik. iknow. och den stämmer sååå mke också. dt är ju bra!
iaf, jag drog hem andra lektionen idag.
för jag fick adhd på celia, alltså hon är f*n helt sjuk i huvet. seriöst nu alltså.

jag satt du och jobba och läste ur samma bok som moa.
och så såg hon att jag ritat ett hjärta på pappret, sen fick hon typ adhd, och hon ba: varför har du inte egen bok?
jag: den ligger i skåpet.
hon: du har aldrig matrial, det här händer gång på gång.
jag: ska jag hämta det?
hon: varför hämtade du inte det från början?
jag: vetinte
hon: VADÅ VET INTE? !!!!?
jag: men visste inte att jag hade nyckel.
hon: du har inget att göra här *och så kasta hon ut mig*

HORJÄ*EL, hon kan dra åt helvete!
jag ska byta skola det kan jag lova. den där skolan har f*n problem.

aja, whatever..
när jag kom hem fotade jag en massa och sånt, och nu sitter ja här.
klockan är kvart över tolv.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0