hiss&diss♥


tjolar - HAHAHA, tjolar är fan det fulaste som finns. förutom magtjolar och tjolar på småbarn. men ofta man ba går omkring i typ tajts och tjol. nejdå skoja bara, alla tycker som man vill. men jag tkr iaf det är fult.

vinter - åh, jag hatar vinter. dt är så himla kallt och man blir jämt så blöt. det är bara onödigt med vinter tycker jag. liksom det är fyra års tider och vintern är typ 5 månader. ;s  iaf, jag tycker att det ska vara snö/vinter en enda dag på hela året, och det är på julafton. och då ska det vara riktigt mke snö också. och inge regn.



bloggar - tänk om inte blogg fanns, eller att man inte kunde ha blogg. om man inte ens visste vad det var. gud vad tråkigt. tänk, man kan liksom bli känd p.g.a en blogg. jag tycker det är coolt ;) och så älskar jag att blogga, df vill jag inte atrt



Kommentarer
Postat av: emma

kjol*

2009-11-23 @ 16:06:43
URL: http://emmahhej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0