ledig imorn♥

imorgon är dt studiedag, så jag är ledig.
skönt som fan. även fast jag lagt mig tidigare än jag gjorde förut,
så är jag astrött på morgonen.
fail,

tänkte följa med till line imorn, men pallar inte.
dom ska åka före 8.
när man äntligen är ledig så ska man upp tidigare än man går upp näre är skola.
så nej, jag orkade inte.
klockan är typ fem över halv elva nu, är skittrött.
typiskt,
när man väl får vara uppe länge, då är man astrött.
har inte vart hos pappa än.
så jag har fortfarande ingen kamera eller ngt. ehe, jag tkr sj att min blogg börjar bli kass.
men dt är ju för att jag inte har ngn kamera.
eller rättare sagt, usbkabel.

aja. nu ska jag kolla lite bloggar, vi hörs väl.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0