om igår.

kvällen igår var suverän, eller nja. i början sög det.
men sen vart det kul som f*n ;)
vi dansade och hade oss, det var skitmycket folk. folketshus vart nästan trångt.
haha, nejdå.
men det var skitmke folk som vi inte visste skulle komma.
ehe, vem missar en fest liksom?
föresten, så drack jag inte en droppe igår. man kan ha skitkul utan alkohol också.
det var jätte många som skulle sova där,
inne i folketshus alltså.
och alla typ sov mitt på golvet, ajaj. haha.
iaf, vid typ tre så la alla sig, och jag och evelina skulle ju egentligen dra hem och sova.
eftersom jag bor så nära folketshus.
men vi tänkte att vi skulle sova där iaf, och fyfan vad ont man fick i kroppen av att ligga på dedär jävla golvet.
haha. vi låg iaf och snacka och massa, sen vid fyra så somna typ alla.
jag delade iaf täcke med evelina holm.
för hon hade med sig det dit. för hon är lite smart (:
aja, jag vaknade iaf vid typ fem. och höll på att pissa ner mig. och evelina var också pissnördig.
så vi drog och pissa. det var skitläskigt.
det var asmörkt.
sen somna jag vid typ halv sex igen.
sen klockan sju så vakna jag av att evelina (forsberg) sa att hon hade ont i kroppen,
så hon ville gå hem.
och då gjorde vi väl det, och fyfan vad skönt det var att lägga sig i en säng. ehe.
sen vid halv två på dagen så väckte pappa oss.

för han skulle till kpg, så då åkte vi med han hem.

jag glömde helt och hållet att ta kort. tog endast fyra st, men kan ju bjuda på dom iaf.



evelina, jonna, therese och en lite bit av rasmus.



evelina, anna, klara, anton, janne, simon, calle/björn, kim tror jag han hette.



när vi skulle sova, en bild på anna.



lite folk som vill sova :p
..

nu ska jag iaf kolla på andra avenyn. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0