sjugo i sju ist för fem..

ah, jag skulle skrivit vid fem. men har haft fullt upp, och har inte hunnit.
nu är jag iaf klar med rummet.
skönt ^^, ska sitta lite vid datorn. sen kolla på riverside, sen läsa på provet tills på onsdag.
har inget att skriva.

blir inge kort på rummet eller så idag, för jag glömde usbkabeln hemma hos pappa.
som ni vet så hade jag ju tappat bort den.
men när jag var hos pappa i helgen så hittade jag den där.
fast glömde ta med den till kpg.
men jag ska dit imorn, så då kan jag ta med den. för farmor ska fira mig.
sen jag fyllde år alltså,
hon kunde inte sist. hon skulle hjälpa patrik med ngt. hennes son alltså (:

fast gammelmormor fyller ju år imorn, så jag kanske inte ska till pappa? hon fyller liksom 70.
men nu ska jag kila. pusshuj sålänge^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0