språkval.

sitter på engelskan nu, det är så tråk.
och första lektionen idag så tog vi vaccinet för svininfluensan, gjorde inte ont alls.
men det kändes skitkonstigt.
man kände typ när dom spruta in dedär skiten. eheh, skitsamma.
efter skolan idag åker jag til linde.
sen blir det att sova hemma hos pappa inatt.
vill fylla på mina pengar också, så jag kan skriva till therese (hon som klipper mig)
ska färga blonda slingor.
eftersom jag inte gjorde det sist. har skitmke utväxt nu.
ihihi

fick nyss alvedon av skolsystern.
har skit ont i huvet och runt ögonen. kanske beror på vaccinet?
för min del blire nog att vara hemma imorn.
kommer säkert ha skitont i armen. och massa andra fel, haha. har ju redan nu ont i huvet och runt ögonen.
skippade också gympan idag.
kunde typ inte vrida armen innåt, mot magen alltså.
haha.
jag kände av sprutan rätt så fort verkar det som :)

men nu ska jag in på facebook.
vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0