vill shoppa julklappar.

jag älskar att handla julklappar, det är sjukt roligt.
specielt när man har mke pengar och slipper slösa.
åker jämt med flisan varje år.
dt är kul.
vi åker väl typ runt den 18:nde eller nå.
typ den nitonde eller tjugonde så firar jag jul med jessica, som jag gjorde förra året också.
eheh, det är kul.
inatt sov iaf flisan hhär, mys.
fast hatar när hon snarkar som hon oftast gör. kan inte sova .___.
fick adhd och ba drog av henne täcke.
då snacka hon i sömnen och ba: fyfan vad kallt det blev, tror jag fick feber nu.
sen efter typ fem minuter: MOOOOROR, jag vill inte gå till skolan. jag har feber, !!
hahahah. fedt kul..
sen innan vi la oss så  mysa vi med popcorn och smör. skitgott!
ngn mer som älskart? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0