alltså är dom dumma i huvet eller? lol ^^



svar: HAHAHAHAHAHAHAHA, awww. ja, en öm punkt.
cooolt, (garvar så jag bölar, typ)
ni fattar ju inte vad jag menar? menar bara att halva skolan har uggs.
därför ville jag byta skor,
sen sa jag att jag skulle få damp om halva skolan snart gick i såna.
har inte sagt ett skit om härma eller ngnting.
varför bryr ni er så jävla mycket?

whatever, hatar folk som nte törs stå för vad dom skriver.
så jävla omoget.
helt seriöst, så har jag aldrig skrivit anonymt?
om jag nte glömt skriva mitt namn ^^
nu är klockan halv nio iaf, ska väl klä på mig och sånt.
sen drar jag upp till backen.




haha, ni kanske ser att jag fortfarande har nattlinnet på mig xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0