aw, hellokitty pyjamasbyxor.

okej rakt på sak.
alla mina problem, utan att avslöja ngt.

åt helvete med dina lögner. ett jävla spel,
som jag förlorar.
men den här gången går jag nte på det.
jag går nte på dina jävla lögner mer, du har kört med dom så länge.
din bitch, orkar inte dig.
patetisk vän, kan man kalla det så? ja!

..

älskling, när ska du inse att jag älskar dig?
ett år, ett helt jävla år.
har lidit så länge. fyfan, hur har jag stått ut.
har lidit av smärtan att veta att jag aldrig kan få dig.
snälla,
kan jag inte bara glömma dig.
kan du inte bara försvinna ur mina tankar?

..

du, min närmaste.
ska du dö snart? jag lider av smärta.
tog det lite mer kompicerat nu. själklart ska du inte dö.
men när ngn försvinner från ens liv helt och hållet, är det som att ngn dör.
det är ju så,precis så är det.



Kommentarer
Postat av: carolin

finns gmn <33333333333333

2010-02-02 @ 22:01:37
URL: http://carolinlouvisacreutz.blogg.se/
Postat av: Jens

Finns: // <3

2010-02-03 @ 16:54:03
URL: http://.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0