^^

kom på att jag håller ju på och tar hem vänner säsong 2 på min dator,
hemma hos pappa alltså.
och jag har typ bara 3/4 avsnitt kvar att kolla på, på den säsongen.
df kan jag ju inte kolla nu.
då har jag tagit hem det helt i onödan.
medans jag kollar på dedär vänner ( hemma hos pappa asså),
då tar jag hem säsong 3 osv..

jaja, en sak jag glömde berätta.
ni vet ju att uggs är så jävla hala, ni som har dom alltså.
när jag skulle gå ner för en backe imorse vid tjugo i sex för att komma till garaget.
så ramlar jag, usch vad kallt.
vart helt blöt osv.. fast det kändes som att det såg skitkul ut ^^ 


Kommentarer
Postat av: jessica

sv; hahaha, det gjorde ajg också xd

& ja, det gör det nog :D

2010-02-04 @ 16:46:43
URL: http://jessicadavidssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0