farfar :(

jag skulle ge allt,
för att få se dig en gång till i livet. nu när jag tänker, fan vad jag saknar dig.
alla minnen, allting. fan vad jag hatar döden.
du dog alldeles för tidigt.
samma dag du dog, lärde du mig att dyka. kommer ihåg det så jävla väl.
det blixtrade,
& varje gång blixten slagit en gång, så hoppade jag ner i vattnet.
& fort upp sen igen, & väntade till nästa blixt.
så höll vi på sådär.
fan farfar, varför skulle du flyga just den dagen?
tur att du fick göra det du älskade allra mest innan du dog iaf, flyga.
vi alla tänker på dig.
& jag undrar hela tiden hur du har det just nu?
vill bara veta hur det är med dig, se dig en sista gång.
men det kommer aldrig hända.
du ska veta farfar, att jag kommer aldrig glömma dig.



älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0