fullt hus, lol.

HE HE, nu är jag hemma hos mormor.
asmke folk här, ute i köket sitter sofie, evelina, hoffe & joel & spelar yatzy.
uppe på timmys rum sitter emanuel, agge & timmy och lanar.
sen sitter jag för mig själv & har ont i knät.
haha, dom fråga om jag ville vara med.
men pallar inte.
måste typ plugga, tror jag? ._.' fan vad tråkigt.
whatever,
måste berätta en rolig sak också. HÖHÖH, lol.
sofie, joel, hoffe & evelina satt & spelade yatzy då (som jag sagt).
sen skulle jag ta kräm från kylskåpet.
så rasa en öppen risifrutti(stavas?) ut, rakt ner på golvet.
så det flyger typ överallt.
alla började asgarva, specielt evelina hon garvade i en halvtimme typ.
hon kunde inte sluta?
till slut tyckte alla att honvar dum i huvet.
joel hjälpte mig att torka upp.
HAHAHA, naw. gulligt





& jag då, osminkad.
och söt *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0