HAHAHAAHAHAHAHAHAHAH

la ut det här på bilddagboken; 

 

Kära dagbok.







Jag är kär i emokrille men samuel är kär i mej. Hur ska jag göra? Jag är ihop med  tom fast han tänder egentligen på emmahedborg







Och jag måste bara säga att jojobv och lookman är sötaste paret ever!







Men kan inte skriva mer nu, ska gå och hångla med antonio







Hejdå.

 







Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,

 Byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista,







Den som inte gör detta är en fegis


___________________________________________________

sen fick jag en kommentar av tom.
slutade med att bara jag fellan och typ emma snackade.
garvar så jag dör.
sämst humor, men ändå O:









Kommentarer
Postat av: sandra

Hej fin blogg. Hofosho vira har äntligen startat egen blogg! kandylandy.

vi som fans borde stötta henne och följa henne där :D

http://kandylandy.blogg.se

2010-02-21 @ 08:22:56
Postat av: sandra

Hej, hittade dig på hofoshobloggen.

Hofosho vira har äntligen startat egen blogg! kandylandy.

vi som fans borde stötta henne och följa henne där :D

http://kandylandy.blogg.se

2010-02-21 @ 08:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0