hejsan

det var ett tag sen, haha.
idga har jag tillbringat dagen med att åka snowboard, fett kul.
blir detsamma imorn.
har ju köpt tredagarskort, så får la köra på det.
på fredag blire nog örebro också.
gustafsvik,
awesome.

svider i mina ögon som fan.
och jag börjar bli grymt bra på snowboard.(förutom att gå på i liften).
men lärde mig typ att åka snabbt & typ svänga idag.
annars brukar jag alltid bara åka typ snabbt, sen broma, börja åka igen, sen bromsa.
osv, HE HE D:
jaja, nu ska jag sluta slösa eran tid med att skriva alldeles för mke.
så pusshej



en till sak.
carros pappa jobbar ju på spendrups, så han har alltid det nyaste hemma.
men whatever, ni måste testa den där lokan.
den är så jävla god, lovar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0