hemma.

nu är jag hemma.
vart en dag i ludvika med ''familjen'', HAHAHAH.
joel, evelina, ewelina, mamma & jag.
fyfan, har garvat hela dagen. specielt åt evelina & joel.
lika störda båda två.
i mataffären så drar evelina ner byxorna på joel, HAHAH.
fyfan vad damp han fick.
han skrek ba; men jävla horunge, fan vad jag hatar dig ditt jävla fittluder.
mamma; men tyst joel.
joel; jag skiter väl i alla andra jävla cpmänniksor hör.
kärring: *glor som fan*.
sen garva joel åt mig hela tiden för en sak.
haha, kan nte säga vf Dx . kan säga att jag & evelina är ju inte riktigt kloka iaf.
skitsamma, ni fattar nog inte mke.

tog iaf kort på allt jag köpte, men glömde usbkabeln hos mamma.
kanske kan låna pappas dator och lägga in bilderna med minneskortet sen.

köpte iaf;

ÄKTA uggs, med äkta läder och äkta ull från lamm. OMG :D 900:-

två snygga nitarmband, båda för 80 :-

chokladyoghurt (HAHAHA, älskare)


läderarmband.

Kommentarer
Postat av: emma

Min är faktiskt också äkta så haha ;) <3

2010-02-18 @ 18:11:19
URL: http://emmahedborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0