hiss & diss


HISS

scene - jag sa ju att jag ville bli det. men jag vet inte riktigt.
men det spelar ingen roll. även fast jag kanske är största fjortisen, eller så..
så älskar jag den stilen mer än ngn annan.
mer än min stil atm.


sommaren - usch, är så himla trött på vinter just nu alltså.
man blir blöt, snöig & fryser så fort man kommer utanför dörren. usch,
nu vill jag ha sommar.
älskare

amir gaybloggen - förut gick jag typ aldrig in på den. och när jag väl gjorde det så kollade jag bara på bilderna och sånt.

haha, men nu älskar jag han/bloggen.

han är så rak och öppen. och så är bloggen så intressant också.
+ att amir verkar vara en sån söt person (:


DISS

foki - alltså jag älskade henne förut. bara för att hon inte var en av dom där bitcharna och bara var sig själv. men har definitft ändrat mig nu.
hon redigerar sina bilder mer än kissie. och tkr själv att hon är så snygg.
usch, stör mig på henne.

falska vänner - usch


Kommentarer
Postat av: hanna

Scene?, det är ju typ emo stil? :S

2010-02-05 @ 09:05:10
URL: http://tyyphanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0