hos mormor nu (har vart här minst en timme)

jag - äru kär i måns?

endrina - ja.

jag - tycker han du är snygg?

endrina - om jag sätter på mig coola kläder så tycker han det.

jag - HAHAHAHAHAHA * garvar så jag grinar *

endrina - *börjar grina*

jag - nejdå, men ska jag ringa till måns så han kmr & pussar dig på mun.

endrina - ja, men då måste jag gömma tutten och hörnet.
( hon måste jämt ha hörnet på ett täcke och pilla med i hörnet när hon ska sova)

jag - hahahaha, varför då?

endrina - jag måste vara cool.

jag - HAHAHAHAHAHHAHAHHA. men du är ju cool.

endrina - nej :(


Kommentarer
Postat av: jessica

hahahaha, fyfan vad söt

2010-02-09 @ 21:20:32
URL: http://jessicadavidssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0