jag ska fan bli emo.

nu orkar jag nte blogga.
skriver kanske innan jag lägger mig.
men pallar nte. mår så jävla dåligt, & orkar nte bry mig i bloggen.
men det är bara idag.

sitter och tänker på så jävla mke minnen, specielt sen i sommras.
vänner som nte finns längre.
fyfan.
som tex emma, känner henne knappt längre.
min egna kusin.
vi gjorde allt tsm förut.
fellan, hon och jag är fortfarande bästavänner.
men inget är som förut.
hon är lätt den bästavän man kan ha, älskar henne.
men kan aldrig säga ngt längre.
& vi bråkar jämt S:
flisan, vi bråkar jämt nu för tiden.
och älskling, dig behöver jag nte ens säga nå om.
älskar dig så mke.
men kommer fan aldrig att få dig.

Kommentarer
Postat av: emma

Jag blir verkligen besviken emilia, du säger att jag inte finns längre, det gör jag och även om vi inte umgås så trodde jag du visste vart du hade mig med tydligen inte, jag är väl en vän som inte längre finns.

men det är inte lätt att finnas för någon som endå inte öppnar sig för en, du säger juh aldrig något till mig, men aja

2010-02-15 @ 08:07:34
URL: http://emmahedborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0