mina vänners bloggar



tingeling, sötnos.
du är en underbar vän, har alltid så otroligt kul med dig.
så jävla tur att jag lärde känna dig.
älskar dig.
eeemiliiacreutz.blogg.se

 



gumman, du är underbar.
alltid har du vart min bästavän.
och dig skulle jag aldrig klara mig utan.
ily älsk (L)
feliciaalinelinneanyman.blogg.se



carro, din tönt.
nejdå, haha men dig har man så fett mke roliga minnen med.
tex när vi knacka hos den där kärringen osv.
mest från sommaren.
man har alltid kul när man är med dig,
garvar som fan.
du betyder, ily sötnos.
carolinlouvisacreutz.blogg.se



flisan, älskling.
du är en underbar kusin, babe dig skulle jag inte klara mig utan.
skulle dö för dig, alltid vi.
men nu för tiden så har du gett mig så jävla negativa kommentarer.
och gett mig bitchiga meningar? ..
vet nte vf.
men älskar dig iaf.
feliciawecklauf.blogg.se



din lilla nooob, dig har man så sjukt roliga minnen med.

otroligt hur mke jag garvat tsm med dig.

haha, så sjukt bäst humor vi har. du är iaf en underbar vän.

och jag älskar dig <3

jessicadavidssonn.blogg.se



farmor, du är så sööööt.
haha. och dig kan man alltid garva åt, sötnos.
du betyder så sjukt mke.
älskar dig babe.
moaanderssonn.blogg.se


Kommentarer
Postat av: hanna

Jag då? =( ahah skoja. <3

2010-02-12 @ 18:35:13
URL: http://tyyphanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0