omogna h*rjävel



svar: haha, nej det har jag nte sagt heller din jävla noobjävel. tycker bara att alla kan ha sin egen stil, ist för att ha som alla andra?
på en gång folk såg att många hade uggs, så började alla köpa det?
störande.
och det är inte så jag menar.
menar inte att ngn härmar mig, tycker bara det skulle vara jävligt drygt att ha lika skor som halva skolan, igen.. (om jag skulle köpa vita converese)
btw, dina jävla fittjävel, gå och dö. stå för vad du kommenterar ist.
åh, har lust att döda dig.
sluta läs min blogg, du skabbar ner den, jävla äckel

..
aja, careface. horjäveln kan dra åt helvete.
är på fett dåligt humör nu xd och har lust att döda fittan.
whatever,
har nyss kollat på andra avenyn.
eller har duschat efter.


hellokitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0