pusss (a)

nu har jessica åkt hem.
så nu är jag själv igen, ska försöka uppdatera riktigt bra idag D: ^^
tjejhelgen var iaf inte direkt som planerat.
alla fick från början osv. sen åkte alla typ hem på lördagen? o:
förutom jessica.
så igår spenderade jag iaf dagen med henne.
igår kväll skulle vi gå till kopparbergsskolan, och leka med loookman (:
när vi gick förbi zaras (pizzerian),
så kollade vi in. och det var dom tre helt seriöst snyggaste killarna jag sett.
emo, typ. emokrille, och ett par till.
sen kom dom ut ba; eyyy. så svarade vi nte ..
sen dom ba; ska ni med på fest? vi ba; va? haha ^^
dom; när vi frågar om ni ska med på fest så reagerar ni, haha.
sen fortsatte vi gå.
dom ba; ska ni med eller?
vi ba; haha, ne.
sen gick vi hem, lookman följde med då.
sen när vi gått en bit kommer dom med bilen och stannar bredvid oss.
och ba; ska ni med eller?
och massa, men vi följde iaf inte med.
sen drog dom.
sen började jag sms;a med krille när jag kom hem.
och dom kom typ utanför vårt hus och massa. men vi följde inte med.
för jag var så jävla trött.
och då fick jessica pms på mig. haha, sen gick vi typ och la oss.
men somnade typ nte förens en timme kanske?
sen precis när jag somnar så skickar rasmus sms, haha.
aja. men sen somna jag iaf.

det var allt om dagen igår.
nu blire roligare uppdatering framöver idag.
puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0