språkval

sitter på språkvalet nu.
har ont i seriöst hela kroppen. det är för för att jag åkte slalom hela dagen igår.
nu äre fredag, veckan har gått skitsnabbt. 
fast jag har ju bara vart i skolan i tisdags när vi sluta tio i elva.
och sen idag.
för igår vare ju friluftsdag ^^
så är nte så konstigt om den skulle ha gått snabbt, höhöh.

iaf, igår kväll kollade jag på en film med mamma, micke & joel.
görans sommar eller vad den hette.
fast kollade typ bara på halva. sen gick jag och la mig.
orkade nte kolla klart.
sen låg jag väl och smsa ett tag, för kunde nte sova.
pga att emanuel och eddie som låg i rummet bredvid typ brottades och garva.
som tjejer.
typ sa ngt, sen låg och fnissa. hahah, mog1.
imorn blire snowboard,
fatta vad kul. HIHIH, men skriver när jag kmr hem.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0