svar på frågestunden.

skulle du vara emo eller fjortis helst?: jag vet faktiskt inte, HIHIH D:

tycker du om att plocka svamp?: somfan, specielt kantareller. (love)

 

vilken hårspray använder du?: proffs såklart. har alltid använt rosa, men köpte lila för ngn vecka sen. och den är bäst om du vill ha mke volym på håret :D tycker den är skitbra.

 

vilken kändis tycker du är snyggast?: flicka: ashley tisdale, så vacker. pojke: zac efron, robert patinsson.

 

om du skulle tvingas åka till en öde ö, och fick ta med två kompisar. vilka skulle det bli då? och varför just dom?: gud vad svårt att svara på. kan faktiskt inte välja just två :)

 

om du skulle tvingas åka till en öde ö, och fick bara ta med 3 saker. vad skulle det bli då?: en motorbåt, dator & mobilt bredband. gött

 

varför ser du ut som en get?: alltså fellan, HAHAHAHA. fan va störd du är. varför ser du ut som en? ... (jag säger det, jag säger det) okej. nej jag säger det nte. haha, jag är också lite störd?

 

om du skulle åka på semester, vart skulle du åka då? och varför?: utomlands såklart. men vilket land vet jag nte, något jävligt varmt iaf.

 

vad bär du helst på en vardag? vad bär du helst på en fest? och vad tycker du är en skön samtidigt snygg sommaroutfit:  på en vardag äre nog jeansleggings eller tajts, och ngn vanlig tröja. linne/tunika typ? och uggs eller converse. på fest äre skitolika, men har massa snygga skor jag brukar ha. sen har jag väl nå extra snygga kläder eller nå.. haha. en sommar outfit är ju såklart korta jeansshorts och ngn typ t-shirt som slutar strax före naveln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0