11.30

jag vaknade halv tolv.
låg i sängen till typ tolv, & sen drog jag ner och gjorde massa saker.
kan nte svälja, har så jävla ont i halsen S:
jag är fett sugen på cola,
ska snart ner och hämta. ujujuj D:
på söndag, alltså imorn eller på måndag blire sån där video.
alltså när jag fixar mig och sånt.
som ngn bad om (:
vill ju göra saker som dom vill se/läsa.
iaf, nu sitter jag och käkar macka. dt gör riktigt ont i halsen.

btw, fellan när du ser det här. ring! :)
min mobil är cp, går nte att skicka sms teee dig, HÖHÖH.
men iaf, känner mig sämst.
men om jag känner mig bättre senare,
så ska jag sova hos emma.
göttans, vi ska vara själva och mysa. men typ film osv.
har nte vart själv med hon på aslänge. då menar jag verkligen aslänge.
hahah. det där var kul.
skitsamma, nu blire vänner iaf. hah, knaark.
har ingen lust att blogga idag.
men whatever.. pusshejs så länge :P

fick en fråga; är det blonda slingor i din hårförlängning?
svar; ja!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0