20 sanningar om dig själv. (har tråkigt)

1. blir jämt smickrad av alla fina kommentarer på bloggen

2. jag är beroende av cola

3. på alla hjärtans dag har jag vart kär i samma person i prick ett år

4. jag är skitlat

5. jag vill flytta ifrån kpg. (vem vill nte liksom?)

6. jag är olyckligt kär

7. min pappa är mångmiljonär

8. jag hatar mitt utseende

9. i sommras grät jag varje kväll för att jag tyckte jag var tjock

10. när jag var liten (bäbis) kallade alla mig typ kines? hahah

11. jag har bara vart utomlands en gång, till spanien mallorca.

12. i trean drömde jag jämt om emma andersson, att vi bodde grannar osv. (HAHAH)

13. jag saknar emma & therese jävligt mke

14. bästa vännerna är jessica, tinge, fellan, moa & carro (om man nte räknar med släkt)

15. jag kommer typ inte på ngt att skriva på den här skiten

16. jag älskar musik

17. älskar att sjunga & fotografera

18. jag har lyssnat på kent sen jag gick i ettan

19. ashley tisdale har vart min idol i 5 år i sommar.

20. ibland känns det som att farfar är i min närhet :(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0