21.26

Sitter & svettas just nu. Haha, typ.
Gud vad jag säger typ nu förtiden btw. Hehe, D:
Badade nyss med Endrina.
Eller inte nyss. För ngn timme sen. Haha.
Har inte fixat naglarna idag, vilken psyko jag är.
Eller inte..
HIHIHI. Är inte trött idag :(
Tråkigt va?
Kommer aldrig somna ikväll.
Usch, det är så himla drygt att ligga i sängen flera timmar utan att somna.
Vill ha hårförlängning nu!
Intressant va? Men aja, ni läser ju trots allt min blogg så.
Där ni läser vad jag gör, tycker & tänker ;)
Smart sagt va? Somfan, haha.

En till sak.
Jag vill bli scene, hur snyggt är inte det?
Och ännu en sak, när jag är på väg att gå ifrån min vanliga stil till ngn annan stil,
så ångrar jag mig jämt.
Därför måste jag tänka efter nu, haha.
Men scene är verkligen snyggt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0