bästa kvällen/natten/morgonen.

gårdagen var seriöst bäst.
skitkul var det. mycker garv osv. hahaha, bjuder på bilder sen.
ikväll  blir det mys med mamma och evelina.
typ, vårrulle, hjärnsläpp (ett spel) och sen vid nio johan falk ofc, HIHIH ^^
ska berätta vad vi gjorde, eheh.
eller egentligen gjorde vi nte så mke. var bara kul D:
först kom fellan vid typ sju, hem till mig alltså. sen väntade hon på mig,
medans jag gjorde mig iordning.
sen vid typ åtta drog vi till carro, där hon, emma & jojo var.
först gjorde vi nte mke.
typ dunka musik, fotade o.s.v, sen vart det robinsson.
HE HE HE ;)
sen ingenting, haha.
eller emma och jojo solade solarium. HIHI.
jojo solade tv ggr. emma en!
kanske nte låter så kul, men vi gjorde ingenting.
garvade, lyssna på musik dansade och massa.
hihi, vid typ halv ett la emma och jojo sig inne på angelicas rum.
jag och fellan sov vid carro.
vi satt på zathura. men vid typ ett orkade vi nte kolla mer.
så då sov vi.
sen nu på morgonen kollade vi klart, men emma och jojo också.
sen åkte typ jojo hem vid tolv.
och vid två åkte fellan, sen kollade jag, emma & carro på wallander.
skitläskig var den. fast har sett den förut. haha^^ 
sen vid halv fyra åkte jag och emma hem.
nu sitter jag och äter krabbsticks, haha. för jävla gott (Y)

Kommentarer
Postat av: Carrrrrrro

Otroligt kul hade vi iallafall :D , <3

2010-01-25 @ 19:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0