fitta, i wanna cut you up

bara för att jag aldrig sitter och skriver emotexter, och tycker så jävla synd om mig själv.. så har jag nog det mycket sämre än många andra som sitter och klagar på sina liv.

snart drar jag här ifrån, och skiter i allt.

igår, jag satt och böla tills jag inte fick ngn luft. lägger mig ner och blundar,

inget hjälper.

kyrator hjälper inte heller..

inget kan hjälpa mig, seriöst. vad ska man göra då? s:
och mitt i allt när jag låg och böla igår så häver en andejävel ner mitt pennskrin så det ligger pennor på hela golvet. skoja inte om jag vart arg liksom?
jag ba; men andejävel nu får du fan städa upp också. haha, fett kul.
om fittan häver ner min kamera i golvet ngn gång så dödar jag han/hon..
tänkte jag säga? o:
haha, skoja ju bara. kan inte ens se anden.
men aja, whatever..
mitt liv fuckar och nu ska jag göra mig iordning (:



Kommentarer
Postat av: felicia

du har ju inte ens gått hos kurator ?

2010-01-08 @ 16:19:58
URL: http://feliciaalinelinneanyman.blogg.se/
Postat av: felicia

men, finns alltid för dig älskling

och det vet du !

jag älskar dig mest

2010-01-08 @ 16:20:16
URL: http://feliciaalinelinneanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0