godnatt

nu ska jag lägga mig & kolla på vänner.
blir bättre uppdatering imorn. men ibland orkar jag nte lägga all tid på bloggen.
det är så patetisk. haha, säger jag. som uppdaterar jämt.
men whatever..
får typ panik när jag nte bloggar ibland.
tror att alla läsare ska försvinna, men wtf? det gör dom nte för att man nte uppdaterar 12 inlägg precis varje dag. hehe.
har funderat på att färga mina två enslingor röda.
alltså hårförlängningen.
eller kanske ngn annan färg, som blå, grön eller lila?
men vill ha ngt änkelt till att börja med. så det får bli röd.
annars om jag ångrar mig,
så äre bara att skicka efter slingor från happyhear.
vilken färg jag vill.
29 kr styck. det är fett billigt. men jaja, puss & godnatt


Kommentarer
Postat av: felicia

emilia gedig, du vet att jag ska ha röda vafan :o

2010-01-28 @ 22:08:35
URL: http://feliciaalinelinneanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0