hemma.

kom hem för typ en trekvart sen.
vi slutar egentligen tre, men jag är fortfarande sjuk .___.' usch!
vid tre kommer pappa,
då åker jag till han. skönt med helg.
men snart äre en hel ny vecka som väntar D:
däremot nte så kul.
har fått 8 frågor på frågestunden nu.
det är ju kul. eftersom jag la upp den i morse. men vill ha många mer ;)
och en till sak, när ni frågar ngt angående frågestunde,
kommentera då i inlägget ''frågestund'' :)
många som kommenterar i ett annat inlägg, men det är lugnt det också.
bara ni skriver att dt är till frågestunden :P
nu ska jag upp och värma mig lite under täcket.
kanske sova ngn timme också, men skriver senare. pusshej!<3


vill ha sommar, vill vara liten, vill bjuda på en cool bild när jag ser ut som en kanin på.
HIHIH,awww. så söööt. not .____.' hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0