JA, äntligen!

anledningen till att jag inte bloggat på hela dagen är ju för att blogg.se har kronglat.
troligvis för alla er andra också som bloggar? (:
nu funkar det iaf, göttans.
vaknade klockan fyra, puh. rätt sent .____.'
anledningen till att ag låtit mig sova så länge är för att jag inte ska sova förns imorn kväll.
då kan jag lägga mig tidigt, och vända tillbaka dygnet.
rätt smart va?
ihhihi.

jag och evelina har köpt en hel back med x-ray (energidryck)..
vi måste ju hålla oss vakna.
kommer uppdatera mycket inatt,
så ni vet. för er som är som mig och är vaken hela nätterna/mornarna :D






 

rätt ego.

haha, men alla gillar ju bilder så..


Kommentarer
Postat av: carolin

alla gillar dina bilder för du är så fin :D

2010-01-03 @ 21:47:24
URL: http://carolinlouvisacreutz.blgg.se
Postat av: caroline.

Riktigt jävla fin och ja jävla snygg blogg btw ! :D:D:D:D

2010-01-04 @ 12:12:37
URL: http://carolinezetterlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0