(L)



Hur gör du när du får så många som läser din blogg osv ? och du är så jävla snygg med ! :)
svar: jag vet nte faktiskt. är mig själv. och ett tips är att inte bara skriva om vad man gör om dagarna osv, utan typ som dagens outfit, hiss&diss och massa sånt lockar läsare tror jag (: plus mke bilder! haha, awww. tack sötnos.

 

1. var köper du oftast dina kläder?
2. hur länge har du känt Felicia?
3. kan du inte lägga upp en video där du visar hur du sminkar dej o ficksar håret?
4.hur gammal var du när du skaffade din första blogg?
5. kan du inte ha en tväling snart? : D
svar: 1. det är olika, jag brukar handla på dom vanliga oftast. typ som ginatricot, bikbok och h&m (: 2. sen ungen föddes. 3. jo, det kanske jag kan :D 4. min första blogg skaffade jag i tvåan eller ettan tror jag. men då var jag nte seriös alls. men skulle ha en bara för att min storasyster hade en. såg alltid upp till henne, haha ;) 5. jo, jag har faktiskt funderat på det :) vad tycker du jag ska ha för tävling då?

vad tycker du är typiskt med dom tre kändisbloggarna paow, dessie och kissie?! :D
svar: alla är wannabe varandra, sen kallar dom varandra wannabe osv. men alla är lika mke wannabe, haha. eller kissie är nog den som är mest wannabe faktiskt. hon snor ju tillochmed texter osv rakt av ;)


Vad är din epostadress? .. undrar om man kan snacka live? :D:D haha
svar: haha, min epostadress för er är [email protected] .. den gjorde jag när jag hade förra bloggen, df heter den så D:

1. vad ser du helst på tv?

2. favomat?

3. om ngn ber dig länka, gör du det då?

svar: 1. hmm, haha. vet inte, men idol eller ngt sånt kanske :) gillar humorprogram också. och topmodelz, m.m :D 2. tacos, kina, sånt från vatten. typ.. inte så lätt att säga just ngt. 3. hehe, njaa.dt gör jag nog nte (:

favoritfilm? :)

svar: 2012 atm. så himla bra

vill du bli känd bloggare, eller bloggar du bara för skojs skull? eller på vilket sätt vill du ha blogg över huvudtaget :D kanske för pengarna om du blir känd?

svar: när jag började blogga så hade jag ingen aning om att man kunde bli känd genom bloggar. så då bloggade jag självklart för skojs skull. och visst, jag vart skitglad när jag såg att det ökats besökare. vem blir nte det? (: just nu, så skulle jag absolut nte ha ngt emot att ha en känd blogg. men tror att jag aldrig kommer få det, så jag bloggar för att jag tkr det är kul. nte för att försöka bli känd, rik eller ngt.

gillar du att läsa? vilken är din favoritbok? :P <33
svar: jag gillar nte så mke att läsa. bara om jag verkligen fastnar i den, och det är en riktigt bra bok. favoritbok är svårt att säga. kanske twillight som jag läst halva boken, hehe. men den är faktiskt skitbra, och rekomenderas :P annars om jag ska säga vilka sorter av böcker jag gillar så äre nog nte romantik, utan mer spännande läskiga saker. helst sanningspasserade (:

märkt att du verkligen gillar twilight, och det gör verkligen jag med! tänkte ifall vi kanske kunde starta en twilightblogg. skriver om dom bara osv. behöver inte publiseras mycket eller ngt. men kanske är kul för dom som också verkligen gillar twilight att läsa den? specielt när dom vet att det är du som skriver ;) hihi. puss

svar: nja, jag vet ju inte ens vem du är? :) men ja, jag gillar verkligen twilight. och dt skulle vart en kul grej. men har nte tid med fler bloggar. kan även avslöja nu att jag och fellan ska starta en blogg tsm (:

har du privatblogg för bara dina vänner? <3^^
svar: hehe, nej. det har jag nte. det har man ju typ bara när man är känd osv :) undrar vf folk får för sig att jag är känd bloggare :)





 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: felicia

jadu sen jag föddes:D

iloveyou<3

2010-01-22 @ 18:26:17
URL: http://feliciawecklauf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0