om jag kunde drömma

har gjort mig iordning helt nu, ätit, plattat håret & sminkat mig.
nu sitter jag bara vid dator.
snart blire skolan.
åh, fyfan vad tråkigt. hatar det.
hoppades på att bli sjuk inatt (feber) men det blev jag nte.
endrina har haft feber i tre dagar nu.
ska jag aldrig bli smittad? :(
älskar feber, det är det bästa som finns, hihi.

bra saker men att ha feber

- man får vara hemma från skolan

- mamma pysslar jämt hand om en, så kan man typ ropa på vad man vill ha, så får man det.

- mamma åker jämt och köper cola och godis.

- det är skönt & typ mysigt med feber.

 

dåliga saker med att ha feber

inga.

 

cool jag är va.. ingen som håller med mig om att feber är så skönt att ha? :)
och här kommer några bilder sen igår kväll.
för mamma tvingade mig i säng klockan elva.
så la mig och läste lite, och drack varm oboy, heheh.





och en till sak,
läste jämt förut. sen kom jag typ hälten, sen sluta jag läsa s:
även fast jag tyckte den var så bra.
men nu har jag iaf börjat igen, efter typ ett halvår.
hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0