sjuk som fan.

är på språkval nu, som vanligt när jag uppdaterar i skolan.

mår som fan kan jag lova er.

gör fett ont när jag sväljer eller gäspar,

det kliar i nästan precis hela tiden. sååå obekvämt (N) usch ^^

kan knappt andas,

är så jävla täppt i nästan. och orkar knappt stå på bena.

och ändå är jag i skolan?

mamma sa att jag skulle vara hemma, men jag ville te skolan.

missade så mke förra veckan.

och en till sak, sluta kommentera anonymt. det är så otroligt omoget.
alltså åh, har lust att döda alla som gör det.
fi*tjävlar, dra åt helvete ^^ stå för vad fan ni tkr ist.
så sjuuukt fega, hahah. *garvar*

har med min kamera och usbkabel till skolan idag.
så tänkte bjuda på en bild på mig just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0