vad för smink jag använder.

vad använder du för smink, och vart haru köpt det osv?

Svar: Jag kan ju alltid visa ;)

 



brunkrämenm rougen & mascaran är det jag alltid använder.
sen ibland avänder jag lite annat också (:

brunkräm, kicks 135 :- (finns att köpa på andra ställer också)
mascara, kicks 159 :- (finns att köpa på andra ställen också)
rouge, h&m 60 :- tror jag..
brunkrämspensel, kicks 150 :-
läppglans, skickat efter
ögonskuggan, alla borstar, eyelinern & ögonfransböjaren kmr jag inte ihåg.
men finns på många ställen.

Nu blire guds tre flickor.

Sista avsnittet :( ..
Vad ska jag titta på nu i fortsättningen då?
Andra avenyn?
Kan inte bara följa ett enda jävla program.
Då dör jag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0