Det roligaste jag gjort i mitt liv, typ.

Fyfan, dagen igår var underbar. Kunde inte ha blivit bättre.
Ska strax åka till ludvika.
Bilder och videor kommer in typ ikväll eller nå. För hinner inte nu.
Men man fick inte ha systemkamera ;(
Och med den rosa gick det knappt att ta kort. Syndes nästan nte nå.
Men spelade in typ tio videor.
Så det kommer ju självklart upp.
Sen bilderna som jag tog kommer ju också upp,
även fast dom kanske inte var så bra.
HEHEH ;D

fick en kommentar av den där ungen.

det känns faktiskt på hunden..
tänk om ngn skulle klippa för långt in i ditt finger. det är samma skit!!!!

det är inte ett dugg samma.
men skitsamma, jag bryr mig inte. du får tycka *host, tro* vad du vill.
och du, änmäl inlägget också ;)


Kommentarer
Postat av: en tjej som diggar din blogg ;)

det var inte jag som skrev att inlägget ska anmälas och skit!!



det var ju någon som hette "djurvän"?!

jag har haft hunder sen jag var liten skit,och det gör facktiskt ont! har oxå haft släkt och vänner som är vetrenerer....

ville bara att du ska veta,för hundenbästa! vill inget illa!!



2010-03-05 @ 17:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0