Godmorgon

Vaknade för typ en halvtimme sen, sitter vid min ''nya'' dator nu.
Eller den är ju som ny.
Eftersom att vi har omprogramerat om den.
Så alla bilder är borta osv.
Jag sparade bilderna på en hårddisk. (Inte alla, men dom jag ville ha kvar).
Har precis lagt in dom.
Typ imorn eller nå, så ska jag ladda hem msn & allt.

Vet inte vad det är för fel, men går knappt att skriva. Det är ngn cp rutjävel som kommer upp hela tiden.
& medans den är uppe så går det inte att skriva.



En bild sen i somras :)
Blir typ glad av alla bilder sen i somras. Haha, längtar så sjukt mke.
Och nu har den där rutan försvunnit, tror jag?
Ska börja göra mig iordning nu. Skriver när jag kommer hem från skolan.
Som är vid typ 12.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0